Subject: 23045 Tammemetsa kinnistu juurdepääs, eskiisi kooskõlastamine
From: "Karl Kadak Roadplan" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 17:31:12 +0200

Tere!

Oleme projekteerimas Orchis OÜ tellimusel Saaremaal Sikassaare külas
Tammemetsa kinnistu ristumiskohta (Roadplan töö nr 23045).

Projektiga nähakse ette kaubanduskeskuse juurdepääs riigiteelt nr 10 km
141,231. Transpordiamet on väljastanud projektile ka tingimused 16.06.2023
nr 7.1-1/23/12008-2.

Oleme valmis saanud lahenduse esmase eskiisi ning seoses sellega
sooviksime saada tagasisidet või kooskõlastust eskiisile.

Eskiis on leitav lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/23045Tammemetsajuurdeps/Ek0sBU_c
2blPpOL9mF7yaRoBROkMQaPmLEXQQWsCDpLTiQ?e=7igeEs> 2024-03-25 eskiis

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuhi abi

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn